Alla inlägg den 5 september 2009

Av Ann-charlott - 5 september 2009 18:45

Ja då va vi hemma efter våran resa vi kom hem vid 04.30  och då hade vi gäster hemma och då skulle jag ha kaffe och sitta och tjöra lite så vi gick och la oss vid 06.00 så vakna jag av att min son (niklas) ringde lite efter kl 07.00 så att det va ingen mening att sova så jag gick upp och satte på mera kaffe och planera hur det skulle vara på kvällen i byggdegården där vi skulle fira putes 40års .Jag hade bjudit många men det va så att det va skit många som inte kunde komma och vissa hörde inte ens av sig s att jag tyckte att det skit tråkigt .Men vi gjode så gått det gick Puttes pappa och hans fru va och hämta smörgåståtorna och nilkas och jessika fick åka med upp med det va snällt .Sedan va dom är eb sabbis för att ingalill hade inte varit här så jag ville vissa henne min lilla lekstuga .Sedan kom puttes mamma och titta med innan vi åkte till byggdegåren .


Carro och runa och cissi hade varit där på fredag och dukat och gjort fint så att det va skit fint när vi kom dit .Jag va glad att jag hade dom som kunde och ville hjälpa till .Sedan va det fart på dom som kom och putte va skit glad att jag hade fixat allt detta ...


Vi kom väll hem vid 02.00 tror jag då skulle jag bädda till niklas jessika runa och patrik .men det gick bra med alla i mitt lilla lekstuga .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards