Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Putte 40år

Av Ann-charlott - 6 september 2009 19:00

Ja nu är det min älsklings födelsedag och det va trevligt i går kväll med dom som kom och fira han .idag skall vi ta sista tårtan och åka hem till tobbe så att dom får smaka på den med tobbe hade skadat sig så att han fick sy några stygn i huvudet s han måde inte så bra ! Men det va så att byggarebob hade hjälp han med datan med så att vi tog en sväng över dit på eftermiddan och det va mysigt .Jag tror dom uppskatta det .sedan va det hem och ta det lungt ..


lotta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-charlott - 19 september 2009 00:04


Hejsan !! Jag har inte varit här på sit länge jag har inte hitta min ork . Jag hoppas att ni för sörstår mej ni som vet hur jag har det med allt runt mitt liv ... Jag skulle sova nu men jag klarar inte av att göra detta så jag tänkte jag skulle ...

Av Ann-charlott - 5 september 2009 18:45

Ja då va vi hemma efter våran resa vi kom hem vid 04.30  och då hade vi gäster hemma och då skulle jag ha kaffe och sitta och tjöra lite så vi gick och la oss vid 06.00 så vakna jag av att min son (niklas) ringde lite efter kl 07.00 så att det va ing...

Av Ann-charlott - 4 september 2009 10:30

Hej   Ja då vva det sista dagen i turkiet vi skulle lämmna rumet kl 12 och bussen gick kl 19 från marmaris så att vi fick fixa allt och lämmna rummet och sedan gick vi upp till taket och bada och vila oss i några timmar sedan fick vi byta om däru...

Av Ann-charlott - 3 september 2009 10:30

Ja då va det näst sista dagen här nere i värmen Vi skulle ta en sväng på markanden som allt är på torsdagar i marmaris .Vi gick ditt och handla mycket lite ,men vi tycket inte det fanns något som vi ville ha Vi köpte två par byxor till tvilligarna oc...

Av Ann-charlott - 2 september 2009 10:30

Ja då va det onsdag och vi skulle gå och hämta våra ringar som vi hade beställt det va mycket roligt att få känna sig hel när man fr på sig dom .Dom skulle skriva in datum med så att dom skriva 24-04-99 Hmm va åren har gått kan man säga .Dom va jätte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards