Alla inlägg under augusti 2009

Av Ann-charlott - 31 augusti 2009 10:15

Hej!!


Ja nu vet jag inte va jag skall skriva men jag kan säga att vi hade det så varmt så att man visste inte va man skulle ta vägen på dagarna utan att vi satte oss hos våra vänner och drack och åt mat och sedan gick vi till rummet och vila så gick vi ut på kvällen och kolla runt på allt ..



kram

Av Ann-charlott - 30 augusti 2009 10:15

Hallåå!

Ja vi va ner vid havet i flera timmar och bada och sola så gött det gick men det va inte lätt för det va så varmt att det va inte roligt att ligga och sola .putte han brännde sina ben så att det bliv bara sår så han kunde inte bada i salt vattnet ,han fick ligga i skuggan hela resatn av resan .Och jag fick massa stora blåster på mina armar och på bröstet ,det va många som fick detta av värmen där nera .Sedan va mycket varmt där nere en va det brukar vara sa alla som jobba där nere .Men vi gjode det vi villa och tog det mycket lungt och myste hela tiden .Vi va och åt mat hos våra andra vänner där nere det va roligt .Vi satt hos dom i flera timmar och tjöra med dom och åt gott och putte tog öl varje dag sedan va mysigt .Sedan gick vi till ett stort köpcenter och handla öl och dricka så vi hade på rumet så att vi p balkongen och kolla på allt folk det va roligt ....


kram

Av Ann-charlott - 29 augusti 2009 10:00

Ja då vakna vi vid 08.30 och skulle ner och äta frukost men jag kan lova er att det va inte roligt att äta för det va inte mycket till mat som turiskfrukost består av Obestämd.men vi tog det som vi ville sedan gick vi upp på taket och kolla hur det såg ut där med poolen det va skit fint Jag bara älska det !! .Men den sedan gick vi ner på rumet och jag ringde min vän som skulle förklara va hans kusin hade sin guldaffär nere vid basaren .Och vi hitta dit med en gång och vi satt och titta på olika ringar och fick massa att dricka .Vi hitta ring tillslut som vi ville ha s att vi beställede dom och skulle hämta dom på onsdag då va det klart sa han och det va roligt att vi hitta ringar .Vi har ju fått göra oss av med våra gammla när jag inte fick några pengar av fk så att vi fick lite mat i magen Gråter..Men dessa skall vi ha med oss i graven säger vi putte och jag .....


Ja sedan gick vi hem och tog en lite vila på balkonen innan vi skulle bort till våra andra vänner och äte lite mat .Jag åt plankstek med massa goda grönsaker MMmmm GÖTT .putte åt kycklinggryta med massa mat och grönsaker men innan det fick vi sopa och pita bröd  och med massa goda saker att doppa det i Efter maten fick vi kaffe (stor mugg) och glass allt detta kosta med och putte 60kr i svenska ...


Sedan va det ut och kolla runt hela tiden kolla alla ställen som vi visste om och hade träffat folk innan vi har varit nere .Vi tog en sväng till havet och bada lite med ,men det va ju mellan 50-53 g i solen så det va lite jobbigt mina fötter månde inte bra av detta .


Kram Lotta

Av Ann-charlott - 28 augusti 2009 09:45

Hejsan !!


Vi kom ner till Turkiet i natt d va klockan 01.30 och det va 27 g ute det va mysigt när man hade på sig massa kläder för det va ju kallt när vi åkte från gbg .Men det gick bra endå Nu skall vi bara få vårat rum och sedan skall vi ta en sväng på stan och handla lite dricka .Vi har ju fått reda på att våran vän har flyttat så att han är inte i marmaris denna sommaren Gråter.Vi gick bort till våra andra vänner på en resturag så vi fick en macka av dom innan vi skule gå hem och sätta oss på balkongen och ta en cola och putte en ÖL Tungan ute.sedan vid 03.00 gick vi och la oss i sängen och försökte vila lite innan det va dax att gå upp och äta Turkisk frukost .



kram lotta

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards